Bimët Mjekësore - 14/07/08
Me festeke luftoheni kolesterolin!
Nje “grusht” festeke ne dite eshte nje preventive e mire per semundjet kardiovaskulare, paralajmerojne studiuesit amerikan.
Sipas te dhenave te fundit, festeket zvogelojne kolesterolin, dhe arteriet i mbajne te shendetshem. Vetem 84 g. festek ne dite jane te mjaftueshme, per te zvogeluar rrezikun e semundjeve.
Studiuesit e Univerzitetit Sheteror ne Pelsivani, studimet e tyre i kane provuar te tri grupe te njerezve. Njeri grup nuk ka konsumuar festeke, grupi i dyte ka konsumuar nga 42 gr. ne dite, ndersa grupi i trete nga 84 gr. ne dite. Te tri grupet kane pasur mundesin qe te zgjedhin se si do ti konsumojne festeket, si fruta te thata veç apo te kombinuara me pasta. Nje muaj pas proves, te grupet qe kane konsumuar festek eshte verejtur ulja e kolesterolit. Te ata qe konsumuan nga 84 gr. kolesteroli eshte ulur per 11,6 %.
Tek festeket ndodhet luteini antioksidues, i cili gjindet tek perimet dhe pemet me ngjyre te theksuar. Ekspertet preferojne qe te konsumohen te pa kripura, pasi kripa e rrit tensjoni ne gjak.





5 Pergjigje per “Me festeke luftoheni kolesterolin!”
ne lidhje me holesterolin dhe trigliceridet
Nga hasan më 24 Feb, 2009
qenka metod e leht per kontrollin e kolesterolit ne gjak sepse paraqet nji faktor rreziku mjaft te madh me pasoja
Nga shukrije feka më 1 Oct, 2009
kam kolesterolin 352. si duhet te veproj,
Nga blerim xhelili më 11 Jan, 2011
jam 38 vjeqare ka 3 jav qe kam lind dhe mas lindjes kam ber analizat e me kan dal qe jam shum pa gjakesi edhe kolesterina me ka dal shum 347 ju lutem me tregoni se qfra te bej ju pershendes
Nga Tina më 20 Sep, 2011
une kam ber anlizat dhe me ka dale kolesteroli ne gjake 12.7 ju lutem ndonje kshille
Nga vjollca më 22 Dec, 2011